dimarts, 26 d’abril del 2011

Game of Thrones

El 17 d'Abril del 2011 es va estrenar la sèrie de TV produïda per la cadena HBO i basada en les novel·les de George R.R. Martin

L'"story line" d'aquesta sèrie tracta de la lluita ambiciosa pel poder en un món format per 7 regnes en que cadascún d'ells lluita amb els altres per fer-se amb el control de la resta. És una història farcida de conxorxes familiars, jocs d'interessos, traïcions, assassinats i molta molta política.

Molts de vosaltres pensareu que es pot tractar d'una mena de Senyor dels Anells ambientat en l'Edat Mitjana plè de personatges fantàstics però us diré que aquest món creat pel George R.R. Martin està dirigit a un públic adult i en el qual no hi intervenen masses elements fantàstics, simplement els justos per fer-ho una mica més interessant en segons quins moments ;)

Fins avui s'han emès dos capítols d'aquesta sèrie i he de dir que l'adaptació de personatges i de guió així com l'ambientació, vestuari i recreació d'escenaris és excel·lent. Veure reflectit a la pantalla un món que els lectors de la novel·la només teniem en el nostre imaginari és meravellós i fascinant.

Per tots aquells que no hagueu llegit la novel·la us animo a seguirla per TV. Estic segur que amb la trama dels dos primers capítols n'hi haurà prou per enganxar-vos-hi :)


 

Espero els vostres comentaris!


5 comentaris:

  1. Jo no he llegit els llibres, però ahir vaig mirar el primer capítol i està molt i molt bé... m'ha enganxat... el problema és que jo veig els capítols més ràpids que no pas són penjats... nynynynynyny...

    ResponElimina
  2. Ei! tindràs el teu premi quan ens veiem :P jo ja vaig pel capítol 5 i la veritat és que estàn seguint molt bé l'story line. Suposo que ja sé quin serà el final per la primera temporada per començar a tope la segona temporada ais aisssss
    parlem!

    ResponElimina
  3. Quan començo a baixar capítols en versió subtitulada vol dir que estic enganxat.Només ho havia aconseguit "Spartacus", amb el gran valor de no haver desenvainat una trista espasa, encara...

    ResponElimina
  4. Hombre! bienvenido al Bloc :P la verdad es que la série está muy currada y sigue la trama a la perfección :) you win or you die!

    ResponElimina